REVIEWS HEKSENOPLEIDING EN HEKSENBOEKJES

Reviews Heksenopleiding

Reviews heksenopleiding en heksenboekjes
KLIK OP AFBEELDING OM TE VERGROTEN

Anissa Brinkley over de Opleiding Hekserij: “Ik besloot de opleiding te volgen om de verbinding met mijn vrouwelijke magie te versterken en ik wilde mijn innerlijke heks ontwikkelen. Ik heb het gevoel dat ik nog steeds aan het begin sta van het leren over mijn magie en mijn vermogens, maar ik heb zoveel vertrouwen gekregen sinds ik met de opleiding ben begonnen. De basis van de oefeningen, zoals aarden en luisteren, echt afstemmen op mijn stem, waren zo eenvoudig en krachtig. Ik realiseer me daardoor hoe uitdagend en lonend het is om contact te maken met moeder aarde. Ik ben dankbaar voor de lessen en hoeveel inzicht ik heb gekregen.”

Mel Hartman over de Opleiding Hekserij: “De opleiding is interessant en een opfrisser voor een al praktiserende heks, zoals ik (hoewel ik er erg lui in geworden ben). De lesopbouw zit helder en logisch in elkaar en ik vond het een mooie mix van oefeningen theorie en ervaringen. Veel bijgeleerd weer en tips gekregen die ik zal uitproberen. Ik heb door de opleiding weer zin om mijn praktijk vaker op te pakken!’

Boomklevertjes over Module 1 Wat is traditionele hekserij?’: “Op mijn wijze vrouwen/heksenpad komt haar visie het dichtst bij de mijne. Alles mag en kan en niks moet. Andermans waarheid is niet De waarheid. Wat voor een ander werkt hoeft niet voor jou te werken. Omdat haar schrijfstijl, de manier waarop ze informatie brengt, haar open houding en de vrijheid die ze biedt of beter gezegd ondersteunt om je eigen pad vorm te geven, heeft me over de streep getrokken om te beginnen met de eerste module van haar heksenopleiding. Ik ben net begonnen en ben meteen enthousiast. Het zorgt ervoor dat ik meer inzicht en overzicht krijg in mijn eigen praktijk. Dus niet alleen voor een beginnende heks prettig. Hoewel ik weet dat ik naast mijn “normale” studie niet heel veel tijd heb om de modules te volgen die ze aanbiedt, weet ik wel dat ik na deze module verder ga met module 2. Ze motiveert me om mijn eigen pad beter vorm te geven. Dat werkt voor mij beter dan alle boekenkennis, waarbij een groot deel van de stof niet bij mij past. Een aanrader voor iedereen op het wijze vrouwen/heksenpad”

Reviews Heksenboekjes

Teun over het boekje Rituelen in Hekserij: “Ik vond het fijn om het boekje te lezen. Het inwijdingsritueel bracht me in gedachten weer terug naar mijn eigen inwijding als heks, bijna veertig jaar geleden. Het spreekt me aan dat je veel ruimte laat voor eigen gevoel en inbreng, een vrijheid die in mijn beleving samengaat met het leven als heks. Maar ook de humor die ik hier en daar meende te lezen deed me goed, hekserij bedrijven moet ook leuk zijn, vind ik.”

Alle heksen op een stokje over het boekje Rituelen in Hekserij: “Het is een zeer toegankelijk boekje vol inspirerende tips. Bemoedigend geschreven”

Miranda over het boekje Rituelen in Hekserij: “Ik ben blij dat ik naar m’n gevoel heb geluisterd en dit boekje heb gekocht. Wat ik al snel wist was dat er veel dingen goed voelde, maar ook dat er paniek ontstond over hoe ik de dingen vorm moest gaan geven. Er is zoveel info over te vinden en waar en hoe moest ik beginnen? Totdat ik jou boekje ging lezen en ik meteen geruststelling voelde. Buiten de mooie voorbeelden en inzichten was het voor mij ook een bevestiging dat ik op de goede weg ben door vooral naar m’n gevoel te luisteren en bij mezelf te blijven. “Hekserij doe je vooral vanuit je gevoel en neem vooral de tijd om dingen voor jezelf vorm te geven” Dit was wat ik nodig had! En het heeft mij  daarna  alleen maar plezier  gebracht  om er mee bezig te zijn. Zo heb ik bijvoorbeeld, geïnspireerd door jouw voorbeelden, “bewust” mijn eerste heksenaltaar gemaakt. Een mooie ervaring! De Heksenopleiding is ook iets wat me zeker aanspreekt om in de toekomst te gaan doen.Dankjewel voor alle mooie positieve dingen die je deelt!”

KLIK OP AFBEELDING OM TE VERGROTEN

Wildflowers_and_dragonflies over het boekje Kaarsenmagie en Vuurrituelen: “Het eerste boekje ‘Rituelen in Hekserij’ heb ik met veel plezier gelezen, dus ik was erg nieuwsgierig naar haar tweede boekje ‘Kaarsenmagie en Vuurrituelen’. Vooral omdat ik op het moment zelf aan het experimenteren ben met kaarsen maken van oude kaarsen. Wat ik zo fijn vind aan de schrijfstijl van Yekaterina is dat het simpel en duidelijk is, niet te veel poespas maar gewoon helder! Ook deze keer was dit weer het geval. Ik heb veel leuke tips uit het boekje gehaald en ook haar aardse manier van hekserij spreekt mij erg aan en past in mijn straatje. Kortom het is wederom een fijn boekje om te lezen, het leest makkelijk weg maar staat toch boordevol met informatie waar je echt iets aan hebt. Een aanrader dus!”

Boomklevertjes over het boekje Rituelen in Hekserij: “Allereerst wordt alles heel duidelijk uitgelegd. Zelden kom ik een informatief heksenboek tegen waarbij ik niet achterblijf met nog meer vragen of dat ik tussendoor begrippen ergens anders moet opzoeken. Voordat de vraag in je opkomt wordt het al in het boek beschreven. Heel fijn voor een beginnend heks. Daarnaast is ook opvallend dat dit een boekje is waarbij je uitgenodigd wordt om zelf te denken, ervaren en voelen. Alles mag en kan. Er worden richtlijnen gegeven, maar niks moet, zodat je vrij staat om je eigen gevoel te volgen, maar toch een handvat hebt. In veel heksenboekjes zie ik dat er veel gekaderd wordt of dat iets moet of zo hoort. Dat wekt bij mij altijd weerstand op. De schrijfstijl is ook erg prettig. Je leest er makkelijk doorheen en het is ook een boekje die je er snel weer eens bij pakt om op te frissen. Dit is een fantastisch boekje, een aanrader voor de beginnende heks, maar ook zeker voor de ervaren heks in een sleur. Om even weer wat leven in je praktijk te brengen. Heerlijk overzichtelijk. Ik ben heel benieuwd naar je volgende boekje.

All content on this website is copyrighted. If you want to use my content, please contact me for permission.